ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα Προϊόντα που έχετε αγοράσει, ή μέρος αυτών από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα green-smile.gr  , χωρίς να έχετε υποχρέωση να αναφέρετε τους λόγους και να ζητήσετε αντικατάσταση με άλλο προϊόν, ή και επιστροφή χρημάτων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.

Η επιστροφή του Προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο όταν παραδοθεί στην έδρα του καταστήματος και μόνον εφόσον προηγουμένως έχετε εξοφλήσει κάθε ποσό που ενδεχομένως επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του Προϊόντος σε εσάς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του, ακόμα και αν τα έξοδα αυτά είχε αναλάβει να τα επωμιστεί η Εταιρεία και αναφέρονταν ως «Δωρεάν Μεταφορικά» στην παραγγελία σας.

Σε περίπτωση αποστολής ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος, προχωρούμε σε αντικατάσταση αυτού ως green-smile.gr, με δική μας χρέωση εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του . Αυτό γίνεται αφού πρώτα γίνει συνεννόηση για τον τρόπο αποστολής(επιστροφής), αφού ελεγχθεί και αφού υπάρχει διαθέσιμο το συγκεκριμένο προϊόν στην εταιρία μας. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος και κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη, εάν ο χρόνος παράδοσης υπερβαίνει τις 10 ημερολογιακές ήμερες και εφόσον ο πελάτης έχει πληρώσει με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της green-smile.gr,   τα χρήματα επιστρέφονται στον πελάτη μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό του λογαριασμό. Συνεπώς στην περίπτωση αυτή, θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει. Επίσης, σε περίπτωση που ο πελάτης έχει πληρώσει με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, η green-smile.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της green-smile.gr  πλέον.

Ως πελάτες έχετε την υποχρέωση να επιστρέψετε το Προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο Προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («ως καινούργιο»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ., τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.λπ.).

Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το Προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

Σε περίπτωση που η green-smile.gr διαπιστώσει ότι δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί στον πελάτη την αντικατάσταση η την επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η green-smile.gr αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Τέλος, η green-smile.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο green-smile.gr ή το κατάστημά της.